... single - player modifikace pro half-life ...

 
 
 

úvod ... příběh ... charaktery ... zbraně ... nepřátelé ... galerie ... download ... faq ... ujednání

 
 
 
     > faq > herní dotazy > technologické dotazy ... ostatní dotazy  
 
Otázka: Navazuje Breakdown 2: Afterwards přímo na první díl?
Odpověď: Ano, děj těsně navazuje a pro plné pochopení příběhu doporučuji zahrát si i první díl, nebo si alespoň přečíst sekci příběh.

 

Otázka: Vyskytují se v modifikaci nějaké nové zbraně či nepřátelé?
Odpověď: Nejedná se o kompletně nové zbraně či protivníky, ale pouze narazíte na ty staré v jiném vzhledu a s modifikovanými vlastnostmi (síla, výdrž...). Koneckonců, jedná se o modifikaci, ne o datadisk :-). Modely byly použity především z výborných datadisků Opposing Force a Blue Shift.

 

Otázka: Kolik map Breakdown 2: Afterwards obsahuje?
Odpověď: Čtrnáct včetně intra. Rozlohou jsou však levely větší než v prvním díle. Navíc modifikace obsahuje vlastní výcvik (Hazard Course), takže de facto patnáct map.

 

Otázka: Breakdown byl rozdělen na čtyři kapitoly, je tomu tak i v případě druhého dílu?
Odpověď: Čekají vás samozřejmě další kapitoly, ale budou se počítat opět od čísla "1".

 

Otázka: První Breakdown byl nechutně obtížný, mám si připravit nervy i na druhý díl?
Odpověď: Obtížnost v prvním dílu byla opravdu přehnaná, pokračování by však mělo vyhovovat jak začátečníkům, tak zkušeným hráčům.

 

Otázka: Čeká nás další tichá mise, kdy jsme se museli proplížit kolem vojáků?
Odpověď: Něco podobného je i v druhém dílu, ovšem hráč má tentokrát volnou ruku: buď podstoupí obtížný souboj s protivníkem nebo se před ním prostě schová a obejde ho.

 

Otázka: Znamená to, že nás čeká nelineární řešení jednotlivých úkolů?
Odpověď: Do jisté míry ano, většinou je na výběr mezi tichým proběhnutím nebo zběsilou akcí.

 

Otázka: Jaká je v Breakdown 2 hudba?
Odpověď: V některých důležitých momentech využívá Breakdown 2 vlastní hudby, ve zbytku se pak přehrávají stopy z originálního CD Half-Life.
 
 
 
 

© 2003 Pavel Koten ml.